Vaši objednávku vám doručíme prostřednictvím GLS, České pošty, Balíkovny nebo Zásilkovny. Je jen na vás, zda si balíček necháte přivést domů, do práce nebo se pro něj stavíte na výdejním místě. Zásilky expedujeme každý pracovní den. O expedici zboží jste ihned informováni emailem, ve kterém Vám zašleme také sledovací číslo zásilky. 

 

 

Stav vaší objednávky si můžete ověřit zde

 

 

Ceník dopravy

Doprava 

Při nákupu nad 3.000 Kč a platbě předem doprava po ČR zdarma.

  

Možnosti platby 

platba-min (1).jpg

 

Dobírka

  • Hodnota zboží musí být vyšší než 200 Kč
  • Objednávku pod tuto částku lze zaplatit bankovním převodem, Twisto pay nebo platební kartou on-line.

 

Bankovní převod

  • Potřebné údaje naleznete v emailu, který zasíláme po vytvoření objednávky.
  • Platba převodem musí být připsána na náš účet nejpozději do 5 dnů od objednání. Nebude li platba připsána, objednávka bude stornována a nebude expedována.

 

    Platební kartou (Comgate)

    Po dokončením nákupu budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde můžete provést platbu za nákup platební kartou. Službu zajišťuje společnost Comgate.

     

     

    Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení emailu o odeslání zásilky nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis emailem: info@dianashop.cz, nebo na lince +420 608 967 962

          

    Prodejce si vyhrazuje právo změnit dopravce, pokud to vyžaduje váha nebo charakter zboží.