Doprava a platba 

K zaslání Vašeho objednaného zboží můžete využít níže uvedené přepravní služby, které si vyberete volbou před vytvořením Vaši objednávky. Pohyb Vašich zásilek je možno též pohodlně sledovat na internetových stránkách těchto společností a ve Vašem zákaznickém účtu máte vždy uvedeno i číslo Vašeho balíku. Kliknutím na toto číslo se dostanete přímo na stránku s údaji o Vašem balíku. O předání Vaši zásilky dopravci Vás budeme informovat obratem na váš e-mail.

Proč mi nelze odeslat nákupní košík?

  • Zboží na dobírku (platba při převzetí) zasíláme od 50 Kč (cena produktu)
  • Zboží pod 50 Kč lze zaplatit pouze bankovním převodem, kartou on-line nebo Twisto pay.(toto opatření je z důvodu velkého počtu nevyzvednutých zásilek s nízkou částkou)
  • Pokud nepřesáhnete tuto částku, systém Vás nenechá objednávku odeslat.
  • Prosím navyšte částku nad tuto hranici.
  • Nezvolili jste dopravu nebo platbu, nejprve zvolte dopravu například: Zásilkovnu nebo DPD následně platbu: dobírka.

  • Objednávky přijaté do 14 hodin jsou expedovány tentýž den.

 

Doprava

Anweisung: Deutsche Post Packstation

Nejlevnější doručení na adresu

Vážení zákazníci, nově pro Vás máme možnost zvolit si doručení do 2 dnů na konkrétní adresu v rámci ČR. Tuto možnost si zvolte při dokončování Vaší objednávky.

Informace společnosti Zásikovna týkající se služby:

"U této služby nebude definovaný konkrétní dopravce, toho v daný moment vybereme my podle aktuální situace a vytíženosti přepravy. Nicméně, ať vaši zásilku doručí jakýkoliv dopravce, cena, kterou zaplatíte vy, bude vždy stejná.

Platba

  1. Na dobírku
  2. Twisto platba
  3. Platba kartou on-line, Expresní platba Masterpass, Platba 24, Google Pay a platba z účtu vybraných bank
  4. Převod z účtu (ostatní banky)

Volba: Platba z účtu přes platební bránu GP Webpay

Otevře se okno platební brány GBWebPay, kde zvolte záložku preferované platební metody. Máme několik možností platby nyní i platby přes učet vybraných bank (Česká spořitelna, Raiffeisen Bank, Air bank, Moneta Money Bank, ČSOB)

 Videonávod


Zasilky balíme tak, aby Vám zboží vždy dorazilo včas, ale i v naprostém pořádku. V případě, že byste s doručením Vašeho zboží nebyli jakkoli spokojeni, ať ze strany naší či dopravce, informujte nás o tom e-mailem nebo telefonicky. Temíny doručení jsou pouze informativní. Nelze vymáhat odškodnění při nedodržení zde uvdené doby doručení. Termíny doručení se počítají od doby, kdy e-shop zásilky vyexpedoval.