Kategorie

  • Doprava

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Petra H.
24.10.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Vše na 1*. Zboží dodáno do druhého dne. Maximální spokojenost. Rozhodně doporučuji.
Avatar Pavla V.
23.10.2020
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Příznivé ceny, výborná komunikace, velmi rychlé připravení k vyzvednutí, možnost osobního vyzvednutí v prodejně.

Naše recenze z nákupního portálu

Ověřený nákup Eva
03.11.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost a cena
Slabiny:
Nic, jsem spokojená
Ověřený nákup Ověřený zákazník
30.10.2020
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost vyřízení objednávky a dodání. Produkt předčil očekávání, ve skutečnosti vypadá a funguje daleko lépe než je vyobrazen.
Slabiny:
Nic

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za Váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu eshopu. 

 Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Žádný problém! Vyberte níže svou akci a postupujte podle následujících kroků.

  • A) Vrácení zboží - formulář pro vrácení nevyhovujícího zboží ve 14-ti denní zákonné lhůtě 
  • B) Reklamace zboží- formulář pro poškozené nebo jinak nefunkční zboží v záruční době - vyplňte prosím tento formulář a vložte fotky produktu

Vyplňte On-line formulář pro vrácení zboží zde

1) Vyberte jeden z případů A) nebo B) 
2) Připravte balíček, přidejte fakturu
3) Zašlete nám zboží na adresu:

Pavel Hainrich

Táboritská 1076/9

Praha 3 130 00

 

Zakoupené zboží na našich stránkách můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

  • Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu

  • Zboží si můžete vyzkoušet

Nemělo by však však dojít k jeho zjevnému opotřebení.
Použité zboží lze samozřejmě také vrátit, ale je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Možnému účtování poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (správné zabalení, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě, očištění, dodání kompletního příslušenství, aj.). Každý případ odstoupení od smlouvy je posuzován individuálně.

  • Dodržení 14 denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je zboží odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních), a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
V co nejkratším termínu od zaslání odstoupení je potřeba, abyste nám zaslali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Zásilku nezasílejte na dobírku.

  • Jaké zboží nelze vrátit? 

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy např. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. nalepovací podprsenky, kalhotky, sluchátka apod.)
V případě sortimentu intimního charakteru, jakým je např. spodní prádlo, zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet s tím, že dodrží základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě kalhotek, plavek a podobného sortimentu). Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.

  • Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku (faktura, objednávka).