VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE STANDARDNÍ 14 DENNÍ LHŮTĚ

Jak postupovat při vrácení zboží ve standardní 14 denní lhůtě?

  1. Zabalte zboží tak, aby nedošlo k poškození při převozu
  2. Vyplňte a vytiskněte Formulář odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě
  3. Přiložte Formulář spolu s dokladem o koupi
  4. Zašlete nám zásilku na adresu Pavel Hainrich, Táboritská 1076/9 Praha 3 130 00

 

Zakoupené zboží na našich stránkách můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

  • Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu

  • Zboží si můžete vyzkoušet

Nemělo by však však dojít k jeho zjevnému opotřebení.
Použité zboží lze samozřejmě také vrátit, ale je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Možnému účtování poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (správné zabalení, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě, očištění, dodání kompletního příslušenství, aj.). Každý případ odstoupení od smlouvy je posuzován individuálně.

  • Dodržení 14 denní lhůty

 Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je zboží odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních), a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
V co nejkratším termínu od zaslání odstoupení je potřeba, abyste nám zaslali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Zásilku nezasílejte na dobírku.

  • Jaké zboží nelze vrátit? 

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy např. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. nalepovací podprsenky, kalhotky apod.)
V případě sortimentu intimního charakteru, jakým je např. spodní prádlo, zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet s tím, že dodrží základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě kalhotek, plavek a podobného sortimentu). Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.

  • Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku (faktura, objednávka).
Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře Formulář odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě a nákupního dokladu.


Sledujte nás na Facebooku