Slevy

Častým dotazem zákazníků je, co je to ta Zásilkovna?

Je to nový a levnější způsob doručení zboží od nás k zákazníkům - do výdejních míst v síti Zásilkovny s označením Z-point.

Už žádné fronty na poštách, ani hodiny čekání na kurýra. Vy rozhodnete, kdy a kde si zásilku vyzvednete a netlačíme na vás - na vyzvednutí máte vždy čas minimálně 7 dní.

Zboží si můžete na výdejním místě prohlédnout a zaplatit až v hotovosti po té - na místě.

Nákup z internetu je tak pro vás bezpečnější, než kdykoli dříve.

 

Kolik má Zásilkovna výdejních míst?

Do Zásilkovny je odevšad kousek. V současné době si můžete nechat své zboží zaslat již do více než tisíc devět set výdejních míst v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku nebo Rumunsku. Celý seznam výdejních míst Z-point naleznete ZDE.

Z-pointy najdete v Čechách i na Slovensku. Výdejny najdete ve všech krajských městech a Z-pointy se otevírají také v dalších menších městech.

Výdejní místa jsou dobře označena logem Zásilkovny.


Jak dlouho mám na vyzvednutí své zásilky?

Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní. Pokud ale kliknete na link na trasování zásilky, který od nás obdržíte v emailu, můžete si vyzvednutí zásilky prodloužit online a zdarma až na 21 dní.

 

Jak se dozvím, že je moje zásilka na místě k vyzvednutí?

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že jsme Vaši objednávku vyexpedovali a předali ji Zásilkovně. Následně obdržíte e-mail od Zásilkovny, že byla zásilka vložena do online systému. 
V tomto emailu naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.

Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla - to znamená, že zboží může vyzvednou kdokoli, koho na Zásilkovnu vyšlete...

 

Za jak dlouho bude zásilka připravena na výdejním místě?

Termín dodání je do druhého pracovního dne po odeslání zásilky od nás. Obvykle :)

 


Jak a kde za zboží zaplatím?

Záleží na tom, jaký způsob platby jste si vybrali. Pokud převodem na účet, zašleme Vám podklady k platbě bankou. Zboží Vám zašleme okamžitě po připsání platby na náš účet.
Platba kartou proběhne okamžitě při objednání zboží.

Pokud jste si vybrali možnost platby v hotovosti na výdejním místě, mějte prosím při převzetí zboží připravenu hotovost. Ne na všech výdejních místech lze platit kartou. Zda je to možné na Vámi vybrané konkrétní pobočce se dozvíte v detailu výdejního místa na www.zasilkovna.cz/pobocky

 

Co dělat, když je zásilka poškozena?

Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte.

Obsluha nás na to upozorní a my Vám zajistíme rychlé dodání nového zboží. Nákup přes internet je tak pro vás opět o krok bezpečnější.